Մաթեմատիկայի փետրվարի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Այո բաժինը։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։ Այո կատարել եմ բաժինը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթներում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։  Այո մասնակցել եմ հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Կոտորակները  ըկենցաղում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։ Այո մասնակցել եմ հղումը։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։ Այո արել եմ հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի փետրվար  ամսվա  ֆլեշմոբին։ Այո
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։ Ես կատարում եմ առաջին և երկրորդ մակարդակները։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։ Ես հիմնականում ֆլեշմոբերը քննրակում եմ մայրիկիս, քույրիկիս և եղբայրիս հետ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով