Մաթեմատիկայի հաշվետվություն, հոկտեմբեր

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Այո, ունեմ։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։ Այո, կատարել եմ։ Բաժնի հղումը՝ այստեղ։
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։ Այո, մասնակցել եմ։ Հղումը՝ այստեղ
  • Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։ Այո, մասնակցել եմ։ Հղումը՝ այստեղ
  • Վերը նշված 2 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։ Ավելի շատ հավանել եմ “Ուսումնական աշուն 2022” նախագիծը։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։ Այո, կատարել եմ։ Հղոմը՝ այստեղ
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի սեպտեմբեր և հոկտեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։ Այո, մասնակցել եմ։
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։ Սովորաբար կատարում եմ ֆլեշմոբի առաջին ու երկրորդ մակարդակները։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։ Ես կատարում եմ իմ ֆլեշմոբը հայրիկիս, մայրիկիս, իմ հայրիկի ընկերների, եղբորս և քույրիկիս հետ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով